وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی، ویدئوهای آموزشی

وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی، ویدئوهای آموزشی

آخرین نظرات



دریافت فیلم آموزشی با لینک مستقیم
عنوان: آموزش نحوه اضافه کردن فایل صوتی در Word 2013
حجم: 5.94 مگابایت
توضیحات: آموزش ویدئویی از وبلاگ حامد پروینی




برای افزودن یک فایل صوتی به سند Word  مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:


1 - از منوی بالا، قسمت Insert ، گزینه Object را انتخاب کنید.


آموزش افزودن فایل صوتی به سند  Word 2013 - از وبلاگ شخصی حامد پروینی



2 - از پنجره ای که با نام Object باز شده است، سر برگ دوم (Create from file) را انتخاب کنید، سپس گزینه Browse را بزنید.

آموزش افزودن فایل صوتی به سند  Word 2013 - از وبلاگ شخصی حامد پروینی



3 - در این قسمت از شما خواسته میشود تا مسیر فایل خود را انتخاب نمایید. و سپس دکمه Insert را بزنید


آموزش افزودن فایل صوتی به سند  Word 2013 - از وبلاگ شخصی حامد پروینی



4 - سپس در فرم باقیمانده، کلید OK را انتخاب کنید.


آموزش افزودن فایل صوتی به سند  Word 2013 - از وبلاگ شخصی حامد پروینی


6 - فایل صوتی شما با موفقیت به متن اضافه شده است .


آموزش افزودن فایل صوتی به سند  Word 2013 - از وبلاگ شخصی حامد پروینی





دریافت فیلم آموزشی با لینک مستقیم
عنوان: آموزش نحوه اضافه کردن فایل صوتی در Word 2013
حجم: 5.94 مگابایت
توضیحات: آموزش ویدئویی از وبلاگ حامد پروینی


نظرات  (۲)

ممنون از شما ، کمک بزرگی کردید موفق باشید
پاسخ:
خوشحالم
  • حوریه فارسیان پور
  • سلام. سال نو مبارک. نمی دونم چطور تشکر کنم. این یکی از آرزوهای من بود که بتونم در متن هام موزیک اضافه کنم. آخه من داستان می نویسم و مناسب نوشته هام موزیک ها یبدون خمتن انتخاب می کنم و خیلی دوست داشتم حسم رو منتقل کنم.
    بسیاررررررررررررررررررررررررررررررررررررمتشکرم. ارزویم برای شما خوشحالی و موفقیت روزافزون است.
    پاسخ:
    سلام؛ سال نو شما هم مبارک - خوشحالم که سهمی در خوشحالی شما دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.