وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی، ویدئوهای آموزشی

وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی، ویدئوهای آموزشی

آخرین نظرات

دانلود کتاب الکترونیکی رایگان - از وبلاگ شخصی حامد پروینی

Infotech English for Computer Users 4th Eddition
Santiago Remacha Esteras 1390
کتاب حاضر کتابی است جامع در زمینه آموزش انگلیسی کامپیوتر برای دانشجویان و اساتید سراسر دنیا. این نسخه از کتاب آخرین نسخه توسعه یافته برای دانشجویان رشته ICT در مقطع میانی می باشد.
کتاب Infotech English For Computer Users ( 4th Ed.) با کیفیت عالی تهیه شده که حجم آن نیز به مراتب بیشتر از نسخه های کم کیفیت آن می باشد، که در دو نسخه تفکیکی ( بصورت عکس ) و مجتمع ( بصورت PDF ) قابل دریافت می باشد.
کتاب Infotech English For Computer Users 4th Eddition از انتشارات Cambridge University Press بوده که طرف داران زیادی در رشته مهندسی کامپیوتر دارد.
شما میتوانید بصورت کاملاً رایگان، این کتاب را همراه با پاسخ نامه آن دانلود نمایید.
کتاب زبان تخصصی - از وبلاگ شخصی حامد پروینی

Product details

Titel: Infotech English for computer users - 4th edition

Authors: Santiago Remacha Esteras

Level: Intermediate

English Type: International English

Origin Blog: hparvini.blog.ir


دانلود کتاب زبان تخصصی Infotech English For Computer Users 4th Eddition با لینک مسقیم، 101 مگابایت
دانلود مستقیم از وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود بصورت تفکیکی و فرمت JPEG با حجم 73 مگابایت
دانلود مستقیم از وبلاگ شخصی حامد پروینی

دریافت پاسخ نامه

دریافت پاسخ نامه کتاب Infotech English For Computer Users 4th Eddition با لینک مسقیم، 39 مگابایت

دانلود مستقیم از وبلاگ شخصی حامد پروینی

نظرات  (۲۴)

با سلام و عرض ادب، فایل های تفکیک شده به صورت عکس فورمت .jp2 شده ولی شما نوشتید که فورمت jpeg میباشد. چگونه میتوان عکس های تفکیک شده دانلود کردیم مشاهده شود. باتشکر از وبلاگ آموزشی
سلام
ترجمه و حل تمرین ها رو ازکجا میتونم دانلودکنم؟
چطور میتونم پاسخ نامه رو دانلود کنم؟؟؟؟
ببخشید کلیدِ پاسخ نامه چیه؟

سلام من جواب تمارینشو میخوام از کجا باید تهیه کنم
امکانش هست ترجمه کتاب Infotech English for computer users بزارید
سلام
کلیدش رو می خواستم که توی وبلاگ شما پیدا کردم. ممنون
سلام وقتتون بخیر.. ببخشید من ترجمه ی فارسی این کتابو میخام.. میشه کمکم کنید؟ تو هیچ سایتی پیداش نمیکنم. اگه کسی داره یا میدونه از کجا میتونم گیر بیارم ممنون میشم بهم اطلاع بده
ترجمه ندارید
پاسخ:
نه متاسفانه
بسیار ممنون و سپاسگزارم.
کسی ترجمشو نداره😢😢
بسیار ممنون
من ترجمه ی کل کتابو نمیخوام.
درس ۱۳ تا ۲۵رو لازم دارم فقط.
چیکار بایدکنم
بسیار ممنونم
خیلی کابردی و مفید بود
براتون آرزوی موفقیت می کنم
پاسخ:
سپاسگزارم
دمت گررررررررررررررررررررررررررررررررم
ممنون خدا خیرتون بده
پاسخ:
خواهش میکنم
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک
    اهل تبادل لینک هستید؟
    پاسخ:
    بله
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • تشکرمهندس......
    پاسخ:
    خواهش میکنم - ممنون که سر زدید
    خیلی خوب بود، ممنون !! ♥
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    واییییییی مرسی مهندس خیلی نیاز داشتم تشکککککککر
    پاسخ:
    خواهش میکنم - خوشحالم بدردت خورد
    با عرض سلام و ادب و احترام و تشکر از مطالب مفیدتان، در صورت تمایل به تبادل لینک با وبگاه عالی نیوز اطلاع دهید
    😍😍😍
    خیلی ممنوون
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • اصحاب الرضا
  • خدا خیرت بده خیلی به دردم میخوره این کتاب بسیار ممنون عالی بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز
  • صآب خونـه
  • کارت درست :)
    پاسخ:
    ممنون از حضورت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.