وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی، ویدئوهای آموزشی

وبلاگ شخصی حامد پروینی

دانلود مقالات علمی، کتابهای الکترونیکی، ویدئوهای آموزشی

آخرین نظرات

چه سخن ها که خدا با من تنها دارد. ( بدون شرح )

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲ ق.ظ

چه حرف ها که خدا با من تنها دارد

نظرات  (۲۲)

سلام...
اوهوم..قبولش دارم...
خواهش نگرانت بودم
بسیار عالی ...
به دل نشست.
  • محمد مهدی امجدیان
  • سلام مهندس
    بعد از مدتها دوری برگشتم
    مث همیشه عالی
  • الهه سوداگر
  • خدا تنها پناه بی کسیاست
    داداننده ندونستنیاست
    لایک عالی بود
  • ابراهیم پناه پوری
  • سلام.من وبلاگ شمارا دنبال می کنم .لطفا وبلاگ من را هم دنبال کنید.ممنون
    Alleng.blog.ir
    سلام
    مهندس آپ نمیکنی ؟
    نیستی؟
    پاسخ:
    سلام - یک ماه مسافرت بودم - امروز رسیدم - ممنون که سر زدید
    عالی بود مهندس ممنونم
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • خیلی جالب بود
    ممنونم
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • واقعا عالی بود.....
  • جواد جهانبخش اسکویی
  • بسیار زیبا
    خدا قوت مهندس

    جالب بود
    ...bah bah hamed
  • سینا مرادی
  • چرا No Comment ؟؟؟
    پاسخ:
    یعنی کامنت از شما
    راسته راسته
    سلام و خداقوت
    حاشیه ای بر یک پست خوب
    با تو گر خواهی سخن گوید " خدا " قرآن بخوان
    تا شود روح تو با حق آشنا قرآن بخوان
    ای بشر یاد "خدا" آرامش دل می دهد
    دردمندان را بود قرآن دوا ، قرآن بخوان
    دامها گسترده شیطان در مسیر عمر تو
    تا که ایمن باشی از این دامها قرآن بخوان
    " رتل القرآن ترتیلا " ندای رحمت است
    می دهد قرآن به جان و دل صفا قرآن بخوان
    عترت احمد زقرآن نمی گردد جدا
    تا بیابی معنی این نکته را قرآن بخوان
    گفت پیغمبر که بی دین است هر کسی بی حیاست
    تا شود روح تو پابنده حیا قرآن بخوان
    ای که روحت سخت پابنده غم دنیا شده
    می کند قرآن تو را از غم رها قرآن بخوان
    بر گرفته شده از کتاب گلچین احمدی-جلد سوم نوشته ذبیح الله گورجی
    عالیییی
    ممنون مهندس
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • پدرام. یار
  • عالیه ...
    نمی‌خواهم کسی جز من، به یار من سخن گوید
    اگـر چـه قاصـد مـن باشـد و پیغــام من گـوید...
    :)
    پاسخ:
    سپاس
  • مینا سیدیان
  • بسیار زیبا بود .دستتان درد نگند.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    good;)))))))))
    لایک ...عالی بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.